home sweet home

Nu är jag hemma efter en låång dag på jobbe. Lång är den igentligen inte 5 timmar men för mig som är gravid.
Ska snart sätta på mig mjukis och hämta lillan, mamma sakna som vanligt massa<3
Kanske får komma hem till tjejerna alamos milki och mysa lite, om så planeringen tillåter;)

Annars idag så är det till att njuta och bara vara.
Imorgon kommer nog min kära mor hit. ÅÅ vad de ska bli mysigt att få krama ihjäl. Föressten de här med kramar tycker jag om men nu när jag har en mage som står rakt ut så e det lite jobbigt att inte komma så nära inpå om ni förstår mig rätt.
Ni får gärna krama mig bakifrån;)
haha
Trevlig kväll gott folk!
chao

Kommentarer
Postat av: HANNA

JAG VILL KRAMA DIG BAKIFRÅN ;)

2010-03-19 @ 17:41:40
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0