jag mår inte bra

jag mår verkligen inte bra.
vi har nog vägglöss hemma.

ni förstår inte min känsla jag har, jag känner mig våldtagen på riktigt, dom attakerar esmeralda och mig på natten, därav våra utslag då och då. fattarni dom kommer fram på natten och äter av oss för att överleva. jag tror jag dör.
jag prata nyss med först akelius och dom ba: nej fy fan va äckligt ring anticimex nu kommer jag ha rysningar hela dagen!! jaa, och jag har redan de så tack för den.
men sen ringde jag anticimex och jag prata med en kille där i en halvtimme, han berättade om olika djur och vi misstänker att vi har först vägglöss sen nått annat som inte är farligt men som gömmer sig under lister. under hela samtalet kliade jag sönder min vänstra arm så jag har nu stora rivsår på hela armen, känner nu medans jag skriver att jag omedvetet har börjat klia mig på ryggen. allstå de här är inte okej. på onsdag ska vi dit och visa 2 av djuren jag hittat. sen kommer dom hit och ska sanera i typ 4 veckor eller va han snacka om. bort med skiten iallafall. jag mår sjukt dåligt. tror ni jag kommer somna inatt. nej verkligen inte. får gåshud bara av att tänka på de.
så ni vet detta är fan inte kul.
blä blä blä.





Vägglössen är inga egentliga löss utan tillhör skinnbaggarna. Flera arter finns. Den som angriper människan heter Cimex lectularius. Anticimex betyder alltså mot vägglus.
Vägglöss är blodsugande. Dagtid lever de i springor i sängbottnar eller möbler.

I skymningen kommer de fram och uppsöker en lämplig värd, ofta en sovande människa, som de kan suga blod på.


Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Fan va äckligt. Veta att dom kommer när man sover... Blärk, hade inte vågat somna.... USCH !

2010-03-08 @ 12:44:59
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej stackare, jag vet PRECIS hur du känner dig, om det är vägglöss eller bedbugs som det heter på engelska så är det förjävligt! När jag och stefan bodde i italien så fick vi de jävlarna, eller jag framförallt, på vissa syns det inte och stefan hade tur att slippa. Men jag hade märken över hela mig kunde inte sova på nätterna och ville bara hem! tyr att vi i sverige har anticimex för det fanns de då inte i italien, hoppas att det löser sig och att de försvinner. Kram

2010-03-08 @ 16:00:22
Postat av: Anonym

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6746284.ab

2010-03-09 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0