leksaksaffären

hmm jobbigt!

skrev nyss ett jätte långt inlägg men som försvann!!

iallafall så var vi på leksaksaffären för att hitta en present till vår prinsessa.
det fanns så mycket men tillslut hitta vi det vi sökte.
en hårig söt liten vovve som går och skäller, med turkost koppel som lyser.
esmeralda fick den efter dagis och hon blev jätte glad:)
lekte med den i ca. 10 minuter sen va den dötrist. haha nej men tror de kommer bli hennes favvorit snart.
såg att hon lekte med den nyss oxå.

för en stund sen tog jag fram esmeraldas bäbiskläder och gick igenom. åå va mys. massa minnen. jag fick ihop 2 säckar till en liten sej om nån vill ha. en rosa reima overall har ja osså i stl. 86.

längtar så tills lillen här inne kommer. du får max 2 månader på dig:) sen spricker mamma!

nu ska ja mysa med mina fina.
puss och kram

p.s snacka om att ja e virrig. jag skulle ge 2 alvedon till min kära och ett glas vatten. jag går och hämtar alvedon och när jag sen hämtar vatten så sväljer jag dom själv. efter jag svalt tänkte jag va fan tog tabletterna vägen?! haha virrig är mitt förnamn. haha men skönt att mina samandragningar försvann där för ett tag:)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0