mamma på besök

Mamma har nu åkt, usch det är inge kul!
Vi har haft en jätte fin och mysig dag.
Bara mamma och jag var iväg och handla i skärholmen en stund.
Vi gick runt och bara mös..hitta en jätte fin klänning, är så sugen men är verkligen för tjock för den nu. får se hur de blir.
Efter en shoppingrunda åkte vi och handla mat, sen hem till familjen.
Pappa bus lagade som sagt god mat, och mommo och lillan lekte.
Mamma hitta oxå till min garderob, så lite test på kläder blev oxå av. finaste!
Nu har lillan och pappa bus nyss kommit hem från en tur i lekparken.
Jag har gjort fruktsallad som dom kan mumsa i sig.
Här kommer lite bilder från idag..

lillan provar sin nya jacka för 5 gången sen hon fick den..

åå va siiin

efter sin modevisning så hänger man upp kläderna


<3

här väntar vi på mommo som kommer  när som helst..

åå äntligen kom mommo

kolla in blomman på bordet mamma hade med sig till oss.

älska mest av allt gör jag<3'

mamma när hon hitta min garderob

snygging

världens goaste mamma

älskar dig mest<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh tjusiga bilder..:) Älskar er och saknar er redan

2010-03-20 @ 19:06:39
Postat av: millan

var ifrån e de supergulliga mini "klädstället"? så himla gulligt!

2010-03-20 @ 22:44:44
URL: http://metrobloggen.se/millanangelina
Postat av: Cec

gud va fint du har hemma. och din dotter är helt underbart söt.

2010-03-21 @ 10:27:20
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Vilka fina bilder. Söta ni är allihop.... Älskar att se kärleken mellan mor o dotter. ;) kram

2010-03-21 @ 12:12:48
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0