nya suffen

Före:



grå och svart, inte alls fel på andras vagnar men jag tyckte de va fel på min att ha grått plus att titthålet var föör litet plus att den var ihålig så om de rengar ute kan man inte se vad sitt barn gör under sufletten.

Efter:

så nu är den svart

med ett stort titthål med genomskinlig plast så regnet inte tittar igenom.

tog bort fårskinnet för att ja ska göra en matchande dyna till så de gråa kommer bort även där lillan sitter.

testade även nya skötväskan för att se om den passa

och visst gjorde den de, ser ni att jag valde att ta de gammla tyget vi hade på urban jungle vagen? det blir lixom mer gosigt på nått sätt att ha ett annat tyg därunder...

så vad tycks?

p.s jag har gjort en ficka på locket där uppe som man kan lägga i kort som bäbisen kan titta på när den ligger där, eller när esmeralda ligger ner. undra vad ja ska sätta i för kort bara?"
puss kram så länge

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

sv: Va skönt att höra att de hänt din dotter oxå. Vi var lite oroliga i början, men eftersom hon inte kräkte mer så var de ingen fara... !



Va duktig du är på att sy. Har du fått hjälp eller du har själv gjort de?? Var får du all insperation från ?? kram

2010-03-15 @ 12:15:13
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0