nyfikna..

Jag vet att de är många av er som är nyfikna osv.
Anlendningen till att jag bara skriver om mig och min vardag är för att denna blogg är just för de.
Det är min blogg inte min sambos.
Vad han gör eller inte är alltså inte aktuellt här. Kan dock säga att när man har barn tillsammans så delar man på allt ansvar dvs. städningen, barnen osv.
Om jag skriver att jag städat, diskat, lagat mat osv., så har han gjort de dagen innan oxå, nått VI GÖR istort sett varje dag.
VI GILLAR ATT HA RENT OCH FRÄSCHT samt ha färdiglagad mat framme varje dag.
Plus att han jobbar heltid på det, så han är grym.
Att han har tid för andra tjejer stämmer. Han träffar massa varje dag på jobbet, gymmet och i affären. Men dom tjejerna han kommer hem till varje dag är dom samma, nämligen hans familj. Jag och esmeralda;)


Så nu vet dom som undrar...

..massa kärlek till er själar där ute!
Kom till mamma så ska jag ge er en stor bamse kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bry dig inte om vad folk skriver till dig om din sambo, de är bara avundsjuka för att du har en sån fin kille som hjälper till där hemma och tycker om sina tejer ;) O grattis till din ny bebis! :D

2010-03-18 @ 19:52:38
Postat av: HANNA

hahahahahahaha folk är så roooliga lollo. avundsjuka avundsjuka.. hysteriskt roligt. grattis till att bebben är en bamse. då kanske det blir snitt denna gång?! huvudsaken är att han kommer ut frisk och glad och söt som sina föräldrar och sin syster;) älskar er! PUSS

2010-03-18 @ 22:37:11
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ha Ha jag tycker bara att du har all rätt som kvinna att veta vad din "underbara pojkvän" egentligen håller på med bakom din rygg.

Hur du kan vara så blind eller bara ignorrera det vette ja inte varför du gör.

Jag har själv varit i den situationen men om du väljer att leva i förnekelse är det upp till dig.

Men det är just svin som honom som får oss att mådåligt, nedtryckta ja du vet själv hur du mår interst inne.

Grattis hur som helst för din nya bebis.

2010-03-22 @ 13:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0