stjärntecken..

stjärntecken tycker jag är så spännande och jag önskar jag tittade mer om de när jag få en stund över...
..jag undrar vad vårat nästa barn kommer bli.
Nu är vi här hemma:

Jungfru- är mycket talför och tycker om att diskutera om sina idéer. Det är väldigt enkla människor. Tycker om att ha ordning och reda omkring sig.

Stenbock- Planering är hans starka sida. Vill gärna ha ordning och reda omkring sig. En ensamvarg drar sig gärna undan från andra, men kan även vara mycket social. Ger mycket av sig själv på sitt arbete. Är väldigt envis.

Kräfta- Kräftan har ett stort behov att skydda sig själv och sin familj mot alla hot. Kräftan kan ge ett gåtfullt intryck men när man lär känna en kräfta så ser man att hon är ömsint. Hon har en god och livlig fantasi. Deras största fel är humöret som på ett ögonblick slungar den från sjunde himlen ner i svartaste förtvivlan.

häftigt va:) och tillsammans är vi en<3


Jungfrun och stenbocken
Ni är själsbesläktade intelligenta och flitiga. Ni strävar båda efter trygg materiell standars. Känslomässigt kan det ta sin lilla tid innan ni hittar varandra. Romantik och hängivelse är ganska främmande för er två men när ni väl lärt känna varandra växer känslorna sig mycket starka. Ni manar fram de bästa sidorna hos varandra.

Min flicka blev en Kräfta
21 juni - 21 juli

Din kräftbaby är full med starka, varma känslor redan från start. Hon knyter genast till sig sina föräldrar och verkar ha det hur mysigt som helst. Kräftan tar gärna all din uppmärksamhet och vill gärna bli bortskämd, men lika mycket som hon tar ger hon också igen med märkbar uppskattning och massor av värme och kärlek.


spännand och se om det hinner bli en passiv oxe eller en pratsam tvilling:)


p.s förlåt för mitt astronördande:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0