3 dagar kvar...

ja mina vänner..
..bebben vill vara kvar ett tag till.
jag hade värkar i tisdags när mamma var här, vi var i stan när dom börja och jag skämtar inte, det var inte äns 1 minut mellan dom. jag sket på mig bokstavligt talat och efter en stund sa ja till mamma KOM NU PÅ EN GÅNG VI MÅSTE SÄTTA OSS NU. mamma "svimma" och vi satte oss. Jag gick till toaletten o titta om bebben va ute, men nopp fast ja såg att ja va lite "öppen" jag beställde det fettigaste på fiket och förberedde mig för en förlossning senare på kvällen...vi åkte hem och så fort jag var hemma var smärtan som borta...
Jag mår nu bättre än vad ja gjort under hela graviditeten och inte ett ända hjälpmedel hjälper. tro mig ja har testat de mesta.
Skulle vara så härligt att få hålla om en liten bebbe igen, sitt egna lilla barn. Vilken känsla!
ÅÅÅÅÅÅÅÅ va jag längtar.
Snälla lilla söta rara du kom innan veckans slut<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0