hej allihoppa

hemma i västerås och myser.
igår var en toppen dag, mamma och jag möttes i sthlm stad åkte sedan och gjorde fötter och naglar. det blev så himla fint. jag ska fota sen så ni får se. efter det hämta min prins och prinsessa upp oss och vi åkte hit till v-ås. vi stannade vid hummelsta och handla godis för föööör mycket perngar och ja kan säga att de nästan e slut. usch...men gott var de. pernilla kom förbi en snabbis igår och sa hej. det var uppskattat vännen<3 annars så bara myste vi och tog de lugnt. esmeralda vakna 5 imorse, tror de berodde på att hon inte sov nån midda igår. klar vaken var hon iallafall och börja sjunga lille katt:) nappen som ja tryckte i hennes mun, kasta hon åt helvete så den hamna under mammas säng och där kan inte jag komma åt med min tjocka mage. så det var bara o lyssna på henne tills kl blev halv åtta. då tog mamma över och dom gick ut till typ nu. hon fick lite mat och sista tuggan somna hon. så nu sover hon gott. haha stackars gud va mamma o jag skratta när hon åt.
nu e grabbarna o tippar, hoppas på storvinst idag.
tänkte snabbt städa hampus rum tills dom kommer tillbaka
ha en solig dag mina nära o kära.
puss kram

p.s jag har inte haft ont i magen på 1 och en halv dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0