Mors dag!

Det är inte många jag avgudar och vill vara som,
men en av dom som jag avgudar och älskar mest är min mor
Du är det absolut bästa exemplaret av den perfekta mamman
Du gör allt och lite till för att vi syskon ska ha det perfekt
..även fast allt kanske inte blir som du tänkt dig.
Du är en godtrogen äkta människa som man alltid kan lita på
jag älskar allt du "gör", jag älskar ditt fina leende, jag älskar ditt sätt, jag älskar dig som människa och
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG SOM MAMMA.
Du har format mig till den jag är idag och jag är obeskrivligt stolt för de, tro det eller ej men det är sant.
Som jag sa till dig i telefon för nån dag sen, om jag bara var hälften så stark som du så skulle jag klara allt här i livet. Och du svara mig, men gud du är ju mycket starkare än mig. tänk så  olika vi kan se på livet. men jag vet att de iallfall är dig jag lär mig av, tack mamma för att du är den du är.

älska älska världen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0