det känns bra

Det känns toppen och vara hemma igen. Speciellt att få mysa med min sambo och dotter. Men helgen har varit toppen. Har det så bra hos mamma, det kan vara härligt att få bli ompysslad och själv vara dotter.
Nu sitter jag och läser mail och grejer, och sanna jag skulle lätt lägga ut om jag orkade fota allt men får se om jag kan få mamma o fota och skicka till mig?! ska se. Och du anonyma, så kommer mamma ha loppisen i v-ås den sista lördagen denna månad på gruvegårds. det kommer även stå i västeråsarn.


så nu e det inte lång tid kvar på mina aktioner på tradera, buda hem vettja om ni vill ha lite begagnat stuff.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=79960




Puss och kram och godnatt hälsar jag nu! ses imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0