en kommentar jag fick;)

LA FRANCE om min stora kärlek:
Att du skulle lyckas Louise DET VAR BESTÄMD FRÅN INNAN.
Hela ditt liv kommer att vara på det bästa sättet. Du har resurser som människa och du baddar alltid i glädje och positiva tankar. Du vägrar att ta emot det som är inte bra och så ska man göra. Du ger och du får. Jag tackar Gud för at du är mamma till mina barnbarn och kvinna till min älskade son.

Tack underbara svärmor för detta inlägg och för att du finns.
Jag måste bestämt ha den bästa svärmorn i världen<3

Kommentarer
Postat av: Carla

Åh gud vad fint skrivet. Jag börjar nästan gråta, tänk om min svärmor sa såna där saker o mig! (inte för att hon säger elaka saker)



Och ang. namnet, det är så fint att jag önskr att jag hade kommit på det :)

2010-09-10 @ 13:52:59
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Liv

Riktigt fint, bästa komplimangen man kan få ju <3

2010-09-11 @ 00:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0