Jag bryr mig om mitt utseende ja. Jag älsk...

Jag bryr mig om mitt utseende ja. Jag älskar att fixa mig och gläds åt att se andra som oxå gör de. Jag jobbar ju med styling kan man ju säga och jag älskar att ge vackra kvinnor komplimanger och tips. Jag tål inte folk som tex håller med en kund bara för att vara snäll. Jag hade tex här om dagen en som leta kavaj och var så sur att alla på hm var så fula och gjorda för "såna som mig, just då hade hon en provad kavaj på sig från everyday som jag tyckte satt som en smäck. Jag frågar alltid kunden först vad den e ute efter och fallet var ju en kavaj då till vardags. Jag säger du e dö läcker i den du har på dig den sitter perfekt över rygg och armar. Kunden svarar mig: men e du från vettet, ser du inte att jag inte kan stänga den. Står du här och ljuger? Brukar du ha kavajer stängda till vardags, kontrar jag argt. De spelar väl ingen roll men om de e så viktigt för dig att veta så nej de brukar jag inte, svarar kunden. Dåså säger jag, inte jag heller men välj du en annan storlek eller en annan affär som gör dig nöjdare fast jag kommer ändå alltid tycka att du e skit snygg i just den dära som sitter perfekt, sen gick jag! I söndags var hon inne och visade upp sig i sin nya kavaj jag tipsa om. Och jävlar va nöjd hon va, lika så jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0