de kliar och va de kliar

ja nu undrar ni vart de kliar...jo i mina skapar fingrar, nu har jag inte skapat eller målat på länge så nu måste jag åka o köpa målafärg så jag kan få skapa i dagarna, för nu håller jag på o spricker...francisco fråga mig idag..fan e de du som målat lite på min dörr.."till lilla toan"...Jaaa säger jag...men sen glömde jag tillägga att vi måste åka o köpa mer färg, va bara så sugen så körde några rader bara...:)

Haha golvet här hemma blir nog snart gjort, nu e frågan om det blir svart eller mörk brunt trä fejk?! får la se vad golvläggaren kommer med för prover på månag.
puss o hej


Kommentarer
Postat av: Sanna

Neeej ta inte svart, hallen kommer att bli jättemörk!! Har du inte sett hur mörk vår är och vi har ändå ett valv som släpper igenom ljus från köksfönstrena. Och då har vi mörkgrått och inte svart. Dont do it!!

2011-02-12 @ 12:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0