yes mina fynd

Tjenna!!
Imorse var vi till bvc med diaz och konstaterade att jag verkligen har ett riktigt A barn, men det visste vi ju redan. Han väger iallafall över 10 kg nått och är 76 cm eller vad hon sa. Nästa gång han ska dit då fyller han 1:)

Ja, sedan så tänkte jag gå in och köpa en tröja till Diaz jag sätt för att han är så duktig(ja vet att han inte fattar de ändå men skit samma) men så råka jag gå in i en liten affär brevid bvc där som säljer begagnat. Och där hängde dom 300kr styck, mina pälsar. Provade dom och kassörskan sa du får dom för 300 om du vill ha dom båda eftersom det inte är rätt årstid nu och sälja....Jaaaaa men taget och så gick jag lyckligare än på länge därifrån...och hoppas på att den dära stormen kommer som e på väg för att jag ska hinna använda mina fina...fast kommer nog korta ner en av dom...får se.
Jaja happy e jag iallafall.


Så nu ska ja laga mat och tänka på inredning, alltså som vanligt!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0