ikea

Det var kaos på ikea idag. Jag hitta nästan allt jag skulle ha och lite till:)
Fyndade massa så jag är väldans nöjd. Men fan så stressigt de va. Deras köer va inte o leka med alltså inte där man ska betala utan skriva ut papper, för på en grej jag skulle ha stod de hylla ac. Inte en jävla människa visste var de va, men tillslut efter att alla system slutat fungera och sen börjat funka igen så fanns den jag ville ha på varuutlämmningen.
Haha ni skulle ha sätt mig. Jag gick med Diaz vagn(han sov) och en till stor vagn med en spegel och massa som vägde 50kg om inte mer. Sen fick jag en till vagn med bokhyllan på, men då fick jag faktiskt fråga snällt om hjälp, och det fick jag hela vägen till hemkörningen:)
Tackar.
Nu e man hemma med barnen, mätta e vi allihoppa och nu ska jag titta på räkningar.

puss kram skumbanan

p.s livis dom e från inreda.se och kostar 1290kr för 4 stycken:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0