ojojoj

Det är så mycket inredning jag vill dela med er men inte hinner så ni får se vart eftersom det kommer upp här hemma. Som ni märker så går de undan här hemma och de e så kul. Nu väntar vi på massa beställningar som gjorts till diaz rum, som gardiner, taklampa, hyllor, m, m. Färg till vardagsrummet är inköpt så nu behövs bara en slipmaskin, någon som vill låna ut en timme eller vet någon som har?? Längtar tills det är klart så jag kan fixa klart vardagsrummet.
Så fort vardagsrummsgolvet e klart ska jag röja ut allt i rummet där min garderob ska vara och börja spakla, eeeeeeeeeeeee så trött på att ha allt i säckar nu...

åå vad jag trivs, härligt härligt.

p.s jag har hittat en sjuuuuuuuuuuuuuuuukt bra inredningshemsida;P vill ni veta?
puss hej

Zooma
denna blire i vår fina diaz rum, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Vill veta :-)

2011-01-08 @ 22:41:56
Postat av: Therese

Ja jag vill veta

2011-01-09 @ 13:49:21
Postat av: anna

jag vill jättegärna veta. vilken hemsida är det?

grymblogg!

kram

2011-01-09 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0