Real madrid real madrid

yes det är real madrid på tv..vi proppar i oss popcorn, iallafall jag och ralda.
E nöjd med min dag, har hunnit så sjukt mycket.
Imorgon ska jag hem till svärmor och fixa lite hemlisar. Spännande. Kommer antagligen inte att sova en blund, har så mycket ideer.
Min Diaz e så underbar, jag älskar honom så sjukligt. Vi bada allihoppa och jag kunde inte låta bli att slå mina barn på rumpan och bita, jag blir knäpp. Dom e sååå gooa.

Ni e så välkommna till min lilla blogg, kul att ni tittar in flitigt hos mig.
Önskar jag hann mer med bloggen men det får räcka det som blir.
Nu säger vi god kväll, herrå

p.s prinsen skylten e en present från kära natalie i julklapp, men sånna finns i alla små inredningsaffärer som har lite shabby shic saker..lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0