Ringer...

Denna morgon har varit en morgon som ni vet man ringer runt och fixar saker massa saker.
Nu e mycket fixat:


Frisören
Hårförtjockning
Skatteverket
Försäkringskassan
Pappadagar
Massage

Yes det var de.

Imorgon e en dag för helt mig själv...hjälp hur går man ut utan en barnvagn...och med vilka skor, det är ju hur mycket vatten som helst ute..Spännande men känner redan saknaden av barnen:( Dags för mig och släppa taget lite. haha

Så ha en toppen dag allihoppa nu ska jag laga mat!
Ikväll är det afrodans på gymmet. förväntansfull! Hoppas på träningverk!

Puss kram

p.s sanna måste kolla upp henne på facebook haha.
och angela tack för fina inlägget, blev jätteglad. har kikat in hos båda men dom har inte den färgen jag e ute efter
mörk grå...jag får fortsätta leta:)


Kommentarer
Postat av: moryn

2011-01-17 @ 16:15:43
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: moryn

Absolut! Puss

2011-01-17 @ 16:15:56
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0