Så att ni inte missat nått av mitt 2010

Lista - 2010.

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut? Ja, massor.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att träffa min familj så fort jag känner och vill. Lyckades bra med de.
3. Vilka länder kommer du/vill besöka år 2011? Förhoppningsvis London, madrid och Spanien.
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? Inte ett enda tyvärr.
6. Är det något du saknat 2010 som du vill ha år 2011? Resor!
7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas? När vår bästa son föddes såklart den 5 juni
8. Vad var din största framgång år 2010? Att ge mina barn den trygghet och kärlek de behöver.
9. Största misstaget? Inget jag kan komma på faktiskt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inget allvarligt eller minnesvärt. 
11. Bästa köpet?
Oj, det är allderles för många men mina acne leggings e en stor och dyr favorit.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och inredning.
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Ja, min familj hela tiden
14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? Oj svårt men måste faktiskt säga många svenska artisters hits.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare än nånsin.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och pluggat teori mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Brytt mig om skit människor.
18. Hur tillbringade du julen? Med sambons familj och min familj.
19. Blev du kär förra året? Jag blir bara kärare i min sambo för varje dag som går! Och blev såklart tok förälskad i min son redan från dag 1. Esmeralda min hjärtekrossare hon dör jag för. 
20. Favoritpogram på TV? The good wife!
21. Bästa boken du läste förra året? Läste ingen bok
22. Största musikaliska upptäckten? Chilenaren som sjöng opera på tvn.wwaaaoo
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tatuering så nu står mina barns namn på min kropp
25. Något du önskade dig men inte fick? De kvittar jag har varit så bortskämd ändå.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Oj det kommer jag knappt ihåg:(
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Naturligtvis nått.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Gravidkläder första halvan och ammningskläder sista så inte mitt toppår klädväg.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj<3 Närmsta vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Finns bara en för mig;).
31. Vem saknade du? Min bästa tessan som jag vill ha med i mitt liv varje dag..
32. De bästa nya människorna du träffade? Ilona helt underbar tjej och Melissa såklart!
26. Dusch eller badkar? Det beror lite på. Ska jag tvätta håret så får det bli dusch annars badkar. 
27. Färg på ditt duschdraperi? Vitt. 
28. Syr du dina gardiner själv? Vissa.
29. Musikfavoriter / favoritartist? Svårt att säga, det varierar från dag till dag. 
30. Tittar på TV? Ja, det gör jag, kanal 4 har dominerat för första gången iår.
31. Hur mycket tittar du på TV? Kanske 3 timmar per dag, men då ofta i samband med att Esmeralda tittar eller de e myskvällar, vilket de e ofta.
32. Äger du nån leksak? Oj många.
33. Varför har du sparat dem? För att vi har barn. 
34. Lekte du med Barbies som liten? Ja, Jämt. 
35. Äger du en kamera? Japp, men önskar mig en mycket bättre iår!
36. Vilken sort?Bajs modell.
37. Fotografera du mycket? Ja, det gör jag allt. 
38. Högtid du gillar? Julen är den absolut bästa och efter det kommer födelsedagarna. 
39. Har du prestationsångest? Sällan 
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ofta. 
41. Har du en brevvän? Nopp.
42. Dricker du mjölk? Ja!
43. Varför då? För att det är mumma! 
44. Vad anser du om kungahuset? Jag hade en period då jag tyckte att vi kunde lägga ner det, men nu älskart.
45. Läser du skvallertidningar? Ja, det blir allt några stycken i månaden. 
46. Tror du på allt det står i dem? Absolut inte, men de kan vara underhållande att läsa ändå.
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Lyssnar gör jag, men det är inte alltid jag tror på det. 
48. Skvallrar du ibland? Det händer. 
49. Hur kör du bil? Klockrent, men vart fan e körkortet?. 
50. Har du ett motto du lever efter? Många men att alltid vara så som du själv vill bli bemött;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0