hej hej

tjena!!
Lovar att min mobil e tillbaka snart så ja kan blogga igen!!
Har haft så många "blogg tilfällen" den senaste tiden...
..Alltså jag har haft fulle upp med massa kul och massa kärlek.
Min sej e med mormor och jag har gråtit som en stucken gris av saknad. Men hon har de så skoj så jag kan trycka upp mitt ego nånstans och njuta av hennes kärlek till min familj.
Annars då, altanen börjar ta form, inte mycket kvar nu, trappan och staket måste fixas sen e altanen klar.
Det har tagit sin tid men vi har då inte arbetat i många timmar, så effektiva e vårt namn.
Ni ska få se så mycket bilder sen vill ja lova.
Nu ska ja gå ut och sniffa altan igen..
Massa kramar till mina nära och kära
louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0