några bilder från igår


Jag och min cami som aldrig är här=kom oftare fjortis

snuttputtigullparet älskar att se att ni älskar varndra:)=kom oftare och visa hur man pussas

min snygga farsa som kom med söta viggo, det uppskattades enormt=du e en fin människa, älskar dig och hoppas vi ses snart igen.

världens bästa mamma med världens bästa åke samt min lover och hans sköna vän från malmö:)= ni får gärna vara här jämt, 24/7

vår giraff och stora viggo

födelsedagsbarnet som förövrigt lärt sig och gå= esmeralda, din brorsa lärde sig att gå 2 dagar innan dig, hahaha

noe aka nina halva du syns men de stämmer för för halva du e ju typ aldrig här= du hjärta din mobil/vänner, fina gammelfarmor tack för all hjälp, lisen fisen stod för lite bakhjälp, tackar. Benjamin stod för grillningen, super gott som vanligt när du gör nått:) och så kärleksparet igen

massa fina presenter alla var verkligen super. tack så jätte mycket

sen handa och tanda:) mina grymma bröder som jag älskar helvetes mycket. ni e lika som få och kan förstå att dom inte vet vem som e vem och tilloch med trodde ni va tvillingar:)

farmor var frånvarande men gjorde tårtan till födelsedagsbarnet, och de uppskatta han vill ja lova=bildbevis p ånär han hugger in kommer.

sen har vi the princess<3 du skötte dig perfekt. inte alls avis på all uppmärksamhet brorsan fick, plus att några hade ju tänkt på dig så du fick oxå massa paket:)
älskade du min vackra tjej= du är för jävla go<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0