Grym dag

Har haft en skön dag idag. Vi har hunnit med mycket men ändå inte stresat alls.
Ikväll innan gymmet var jag på föräldrarmöte, som ja tyckte inte gav ett skit. Men för min del känns allt utstött då Esmeralda är den ända som e kvar sen förut och allt har förändrats. Alltså det dagiset vi valde finns inte kvar allt e som bortblåst.

Jaja men vi satt här hemma och snacka ihop oss lite om hur vi vill att esmeralda ska ha det på dagiset i fortsättningen.
(min käraste tyckte att ena fröken borde få sig nått för att komma in i 2011) haha, de tycker jag med.

Tack för fina kommentarer föresten de e alltid kul:)

Kram kram..

p.s diaz mössa vann vi i en barnbloggstävling...ska kolla upp vad sidan hette igen.


imorgon e de jobb igen, känns skönt att börja halv 12...hoppas bara dom har fixat avdelningarna sen helgen för då va det kaos sista timmarna....

...föresten en av mina favoriter på tv när de gäller inredning hade jag som kund i helgen. Lulu carter. Så jävla kul..hjälpte henne och knäppa klänningen och ta in hennes tuttar som höll på att ramla ut. Fick till och med pröva hennes äckligt snygga väska hon fyndat för 50spänn utomlands...:) Feg va ja som inte sa att jag gillar hennes arbeten.
Jaja
God natt och sov gott nu blire mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0