Övningskörde idag nästan 2 timmar, as kul....

dsc04656 (MMS)

Övningskörde idag nästan 2 timmar, as kul. Sen Va jag förbi farsans klockrena place. Så jävla läckert. Älskart och dig pappsen. Efter de sprang jag ner på stan och heja på elin och hanna som jobba:) älskade vänner. Sen åkte jag buss hem till familjen. Så himla fina barn jag har, älskar sin mamma så. Och tack mamma för all hjälp:* och framförallt tack liv min söta för en nästan heldag med dig och din fina son. Du e fin liv! Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Liv

Men Lollo <3 blir ju rörd! Tack till dig, det va verkligen underbart att umgås med dig o dina fina barn!! Puss på er

2011-03-15 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0