Svarar till er här:)

Kläderna jag haft den senaste tiden har mestadels varit från hm!
Toppen eller kimonin med leomönster är från vårt under, alltså man ska "ígentligen" ha den som ett nattlinne/morgonrock men jag såg direkt att den skulle bli en perfekt tunika/ kofta i sommar:)

Orangea klänningen som jag lös upp hela jobbet med mm. kommer oxå från hm och vet ej om alla hm får in dom men det var iallafall från vanliga everyday. men en retur från stan jag köpte.

Så nu har jag läst alla kommentarer, de va ett tag sen:) kul att ni skriver och gillar min stil.
Skriv gärna mer, de e kul:)
puss kram

p.s jag har hittat dom finaste perfekta hissgardinder till vårt kök. äntligen...nu ska ja bara få tag i dom...tror dom går att special beställas. har ialla fall mailat ett ställe. hoppas hoppas:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack snälla för svaret!! Vilken hm har du köpt tunikorna på? Och var det länge sen? :))

2011-05-18 @ 23:27:01
Postat av: Lollo

Nej de va veckan innan jag hade den på mig. Så kolla bland underkläderna på din hm butik.

2011-05-19 @ 23:12:48
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0