hello

sjukstugan här hemma fortsätter. nu e de min jätte bebis tur.
jag trodde jag va bättre men nej:(

SKa till doktorn nu!

cassandra tack för din kommentar, skit kul att du skriver:) jag vet inte hur lång jag e men 1, 73 kanske och väger 60kg. Så så liten e jag inte. Jag brukade ligga på 55/56 innan barn sen efter så har ja legat på 54 men sen ja fick körkortet så ligger ja på 60kg. haha så alla som vill gå upp några få kilo ta körkort. Men har noll kondition nu så antar att ja kommer gå ner till 58 när ja kommer igång, vilket jag måste då min kropp e  som en 40åring just nu. men ja älskar att ja fått mer kött på mig:) men hatar att inte kunna ha mina favvo jeans, har sålt nu sammanlagt 56 par jeans för att dom inte går på mig, tänk vad några få kilo kan göra på min kropp.

jaja nu måste ja gå tack igen:)
kramar


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad kul att du svarade! Jag kunde gissa på något sånt! Jag är själv 175 och väger 61 kilo nu! Vägde 87 på förlossningen med sista barnet haha! Jag tycker du ser oförskämt snygg ut iaf!!!! Dem kilona klär dig verkligen! Tråkigt att ni är sjuka!! Jag tycker vi också är sjuka jämt nufötiden!! Kram kram o krya på dej!!

2012-03-05 @ 10:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0