Syskon

Tänk om ni bara kunde bo lite närmare så hade jag bjudit er på fika och massa mys<3



Mina bröder
vad ska man säga
jag älskar er och saknar er varje dag
kan ni snälla inte komma till syster som saknar er så<3
Lyckos er som får träffa varandra varje dag och jag typ aldrig:(
Tiden rinner iväg och jag önskar jag kunde stoppa den till när vi va små och lekte
Jag har alltid varit den stoltaste storesyrran
och kommer alltid att vara de<3
Om ni behöver vad som helst så vet ni vart jag finns


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bästa bästa syster och brorsor.

Jag har världens bästa barn...Går inte i ord att beskriva hur mycket jag älskar er. Och sen har jag lille Diaz o Esmeralda nu och dom älskar jag också mest i hela världen....:)

2012-03-01 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0