solen skiner:)


lillan i sin nya sjal och manchester kjol från mormor maj:)

jag i mina nya jeans, i looooove them

golli

busunge älskar mammas gardiner;)

pappabus kom hem med kläder till lillan:) efter att ha varit på intervju för h&m som passformsmodell!
han hade alla måtten som dom behövde men han var för bred om axeln, synd men dock så snyggt enligt mig:)

min fina<3

våran nya skötväska jag och lillan var o köpte inne i stan imorse, vi gick även och hälsade på min bästa madde<3 love you


nu ska vi grilla här hemma med några vänner, kul kul!
imorgon är blire en liten utgång med brudarna, skoj;)
hejsålänge

p.s esmeraldas legging som hon hade igår kommer från h&m;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Va fin den va väskan. Vart hittade du den?

Kram på er hoppas ni får mysigt med grillningen

2009-04-23 @ 17:35:58
URL: http://mammaslillasessa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hälsa Fralle att han är skitsnygg..Lillan är bara för go. Hon ska få glass av mormor när vi ses..:) puss

2009-04-23 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0