ojojoj

Amanda om panik...:
Det här är i slutänden internet, öppet för alla potentiella åskådare och du lägger ut nakna bilder på dig själv tillsammans med din dotter. Och det kan väl så vara, men vad vill du få ut av den här typen av bilder i en öppen, offentlig blogg? Komplimanger? Uppmärksamhet? Det är svårt att fokusera på Esmeraldas myggbett när hennes mamma står topless i bakgrunden.
IP: 90.233.244.243

amanda hjärtat, jag fick lov och gå tillbaka och titta på kortet med min underbara dotter, och jag kan hålla med om att man såg en skymt av mina små taxöron, kanske lite för mycket. Vi hade precis vaknat och jag sover naken med min kille. så panik som jag hade och oro så brydde jag mig inte om att titta hur jag ¨såg ut. jag tog bara en bild för att visa min mamma.  jag ber dig inte gå in på min blogg igen för jag lovar att mina "taxöron" kommer synnas fler gånger fast då inte på de där sättet. tack för din uppmärksamhet och snälla stör inte min blogg något mer, det känns så otrevligt mitt i de roliga.
kram


nu ska ja sussa kanske lite nakenhet innan!

puss o snusk

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHA jag dör. esmeraldas öga ser ju mkt bättre ut. SKÖNT. jag vet assvårt att fota skor, men dem var galet snygga. längtar efter er. PUSS

2009-08-10 @ 23:20:52
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Hej ! Det verkar inte som om att jag får ihop några som vill gå på det där med mig :(



Kram Maria

2009-08-10 @ 23:30:18
Postat av: s

MEN URSÄKTA MIG.. LOLLO TA INTE ÅT DIG...

HUR URSÄKTA MITT UTTRYCK MEN HUR FAN ORKAR DU KOMMENTERA EN SÅNN SAK.. SKAFFA DIG ETT LIV O SLUTA

O LÄS BLOGGAR.. INGEN SOM TVINGAR DIG.. HANDLAR OM REN AVUNDSJUKA.. HON GÖR SOM HON VILL HON E VUXEN NOG FÖR ATT KUNNA TA DE ANSVARET!!!



LOLLO DU E BÄST O GRYM MORSA PÅ ALLA SÄTT O VIS STÅ PÅ DIG!! PUSS

2009-08-10 @ 23:31:52
Postat av: Anonym

men du hann sminka dig, eller sover du med smink

2009-08-11 @ 06:35:54
Postat av: Mikaela

Nämen nu ändå...vad i hela friden? Snacka om att vissa fokuserar på fel saker. Tyckte det var en fin bild på er två, inget konstigt alls. Ja förutom ögat då, det va ju det man kollade på eftersom du skrev om det och man inte kan låta bli att tycka synd om lillan. Esmeralda kan verkligen inte få en bättre mamma (och pappa)och det är så kul att se allt ni gör för henne :)Så fortsätt blogga nu och ha en fin dag!

2009-08-11 @ 08:11:20
Postat av: Louise

svar till anonym:

Ja, jag hann sminka mig för de har jag som rutin på morgonen när jag gör mitt toalettbesök. inget konstigt med de, jag kan ha panik fast jag sminkar mig, esmeralda har en pappa oxå.

kram

2009-08-11 @ 09:00:51
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0