Min önskeplåtning!


Hejsan nu tänkte jag vara med och tävla om att bli stylad och fottograferad på valfritt tema ute eller inne här i stockholm de får man bestämma själv. Och eftersom min självkänsla inte är på topp så skulle detta verkligen vara kul att vinna. Jag skulle vilja bli fottat med min dotter esmeralda naken:S det låter kanske konstigt men väldigt elegant och vackert skulle ja vilja, kanske svart, vitt med nått vitt lakan över oss eller nått och att hon tittar på mig med sitt fina smile. Det skulle vara en dröm att få göra riktiga modellfotton av oss;)




gå in på http://hannabjorkstedt.blogg.se/2008/december/vinn-en-platning.html#comment för att kolla in tävlingen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0