gud...

...jag blev verkligen ledsen av den där kommentaren. Va jobbigt det blev, klump i magen och tårar i halsen. Fattar inte hur andra tänker ibland. Nått som inte finns i min värld finns i andras. Ska jag nu behöva tänka på allt jag skriver och lägger ut?! Då kan jag lika bra sluta blogga.

Arg blir jag oxå, vem fan har inte sätt tuttar förut, hallååååå alla tjejer har tuttar. och att esmeralda sitter med "sin" tuttmorsa tror jag inte hon bryr sig ett skit om sen när hon blir stor och ska läsa de här. Ja menar förr i tiden gick man nakna, dålde bara muffen. och att jag är toppless är väl o ta i. okej om jag fläschar bobisarna hejvilt här på bloggen, då skulle jag kanske skämmas för min killes skull. men nu?! alltså ärligt. tuttar är det mest naturliga jag vet, bäbisarnas mat liksom....har jag fel mina vänner??? tycker ni jag blottar mig här på bloggen eller? säg ärligt. är jag knäpp eller?! fan gå in på sexbloggar, där ska ni får se på topless...åå blir så ledsen alltså.

Blanda fan inte in min dotter i era sjuka tankar.

vill skriva så mycket nu men jag ska istället gå o gråta i min killes famn.

får se om jag kommer tillbaka hit.

just nu känns de inte som de.

Kommentarer
Postat av: moryn

Äh jag fattar ingenting! Tuttar? Jag ser inget fel i det!!? Är du disturbed kvinna?! Min åsikt om tuttar är att det är naturligt och vackert. Inget porrigt eller groteskt i Louise foto.. Så fu*k you! Gå och skaffa dig en sysselsättning!

2009-08-11 @ 00:02:20
URL: http://www.metrobloggen.se/alina
Postat av: Nina

ok läs och sug in detta. Du har en jättefin och bra blogg. Du skriver som du känner och INGEN har rätt att trycka ner någon sådär. Speciellt inte när de sitter bakom en skärm! Det du måste komma ihåg är att det alltid finns folk som har nåt illa att säga om en. Det viktigaste är att du är trogen dig själv och gör som du gjort tidigare för din dotter. Hur grymt hade det inte vart att få läsa ens mammas dagbok från förr? Stå på dig och låt ingen trycka ner dig. Nr 1 är din familj 2 är vänner och vi läsare kommer låååångt ner på listan ;)



Om jag får så skulle jag vilja ge dig lite ris och ros ;)



Ris. Du svarar inte ofta på folks frågor eller har någon större dialog med folk som skriver till dig. Har de tagit sig tiden att kommentera så kan man svara tillbaka på bloggen om inte annat.



Ros. Du borde ha mer mode för det är du bra på! Varför inte starta eget? Jag jobbar med mode och älskar när människor är passionerade av något! Du är duktig! Du har dessutom en prinsessa till dotter!



o ett tips, snälla när du lägger upp bilder på din dotter som är lite "avklädda" så borde du märka dem (fotoshop) så att inga sjuka människor använder dem. kanske @lollo eller nåt.



makt åt naken-sovarna! ;)

2009-08-11 @ 00:24:26
Postat av: Svar på tal:

Var aldrig meningen att få dig att gråta, utan jag skrev bara en väldigt konstruktiv åsikt utan uppsåt att såra. Om du nu "ska behöva tänka på allt du skriver och lägger ut?" Ja, det är ju alltid en bra början när man har en officiell dagbok utlagd på internet... På samma sätt som man alltid får tänka en gång extra på allt man gör i det verkliga livet.



I slutänden är det givetvis du själv som väljer vilken typ av bilder du vill publicera, men om man inte klarar av kommentarer som inte alltid håller med och smeker en längs ryggen kanske det är en dum idé att ha kommentars-funktionen påslagen?



Och att dra jämförelser kring att alla kvinnor har bröst och att det är så naturligt det finner jag bara löjligt. Penisar är ett precis lika vanligt förekommande organ, men inte stöter vi på några penisar i din blogg. Och om vi alltid ska förlita oss på kring hur man gjorde förr i tiden, då kan vi ju lika gärna börja slå ihjäl varandra med flintastenar och påkar så fort det uppstår meningskiljaktigheter.



2009-08-11 @ 00:27:15
Postat av: sabrina

Hej,

jag vet att du skrev att du bara ville ha åsikter från nära o kära MEN jag kom fram till din blogg via morynsblogg och moryn har länkat sin blogg via fb + att jag o moryn k'nner varann från skolan visserligen känner varan otroligt lite (som typ vilka vi är bara) men men med det sagt så ska du vet att jag har läst din blogg ett litet tag nu och jag verkligen tar till mig det du skriver, du skriver fritt och känslosam och det berör mig (jag väntar barn och är sjukskriven) jag lär mig mkt om barn =) (dina skor var skitsnygga) Som förstagångsmamma är allt nytt och skrämmande (inga vänner som har barn)

AJAaaa nu blev det för långt men det jag vill säga är att JAG såg inget fel med "bilden" om jag ska vara ärlig så slog inte det mig förrän allt det här kom upp, Och jag fattar fortfarande inte problemet?



SKIT i vad andra tycker så länge du inte tycker det är fel.

fortsätt blogga och en litet önskemål inte göra det privat med lösen. =)

2009-08-11 @ 13:58:15
URL: http://jagkallassabbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allvarligt... va ville du få ut av det här?

"Ska jag nu behöva tänka på allt jag skriver och lägger ut?! Då kan jag lika bra sluta blogga" uppmärksamhet att folk ska skriva neeeeeeeeeeej sluta inte... haha

Du verkar så stark men om du inte bryr dig reagera inte eller spring till "din" kille och gråt.. som om han bryr sig..

2009-08-11 @ 15:35:12
Postat av: Louise

svar till anonym: tjejen allvarligt. skaffa dig ett liv. gå inte in på min blogg och för över massa dålig energi. uppmärksamhet, ja jag ser de som nått posetivt. vem fan vill inte ha de?!? och du skrev "din" kille?! hmm ja vet inte vad du syftar på men Francisco är MIN POJKVÄN/SAMBO/PAPPA TILL VÅR DOTTER OSV. vad är han till dig eller din vän?? haha DU ÄR PATETISK SOM ENS TAR DIG TID OCH GÅ IN HÄR O SKRIVA.

chao

2009-08-11 @ 16:05:05
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Priscilla

Vad fåniga en del kan vara. Det var ju inget speciellt med den bilden. Du täckte ju lika mycket som en bikini gör. Jag såg inget fel med den bilden. Har man ammat dessutom så försvinner blygheten att visa brösten fort för man har inget val. Stå på dig, gillar din blogg.

Stor Kram

2009-08-11 @ 21:04:17
URL: http://bevofamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0