jag har varit själv i stan..

...och varit hos tandhygiensisten. Han var så duktig på sitt jobb, han prata, fråga och förklara allt han gjorde och ville veta för att ge mig exakta tips och råd. Han totalt misshandla munnen på mig, men fan va skönt det känns och va ren. Allt skit borta och nu är det tandkräm bara den jag visa er, sen tantråd, sen munskölj och slutligen flourtabletter. shit et rent projekt. Men som jag kan rengöra ansiktet kan ja rengöra munnen:)

Idag fick jag hem massa varor som jag beställt, åå det är verkligen kul. Jag fick även lite fina smink gåvor och de är rena julafton för mig:)

Nu ska vi krypa ner och gosa lite lill familjen:P


ha så bra puss kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0