snövit

vad sägs som en dagensmöteoutfit:)


hihi ni fick 3 utifall ni inte såg den första:) en typisk lollooutfit måste jag säga, sen ute hade jag beiga pumps;)
Min älskling kalla mig snövit, tyckte de va jätte gulligt<3



Vi har ätit på restaurang på lunchen idag, mys mys. gott gott..:P
Sen har vi fixat ett nytt däck, för vi fick smygpunka på ett av dom nya däcken i nynäshamn. Skönt att de är fixat. Sen var vi som en miljon andra människor på ikea. Vi skulle bara handla fack/lådor till esmeraldas garderob som ser ut som ett bombnedslag, men vi kom hem med glas osså, tack baby. Allt har varit toppen förutom min sambos huvudverk, stackarn. Jag tror han har megrän, hmm stavas de så?! jaja synd e de om honom iallfall. Nu ska jag fixa lillans kläder, ska nog ta en för o efter bild så får ni se;)


bilder på finaste osså så sklart<3

Kommentarer
Postat av: Norea

Gillar din outfit starkt! Du har verkligen en känsla för vad som passar med vad, och snygg e du också förståss, som alltid =)

Migrän stavas migrän ;)



Hare fint!

Puss på´re!

2009-08-11 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0