dagens!


fick bli nya favvotröjan från gina och klänning under från oxå gina, örhängen från glitter och armband gammalt halsband

lillan har addidas tröjan som de står chile på;) och body vet ja inte vart ifrån den är och byxor från hm;) nallen köpte jag till henne innan hon föddes, den sover hon med varje natt!

vi har flyttat ner spjälsängen så hon inte kan hoppa ur den, så jag tänkte testa den nu på dagen innan vi åker och när ja kom tillbaka så hade hon somnat:D love you my baby

min nya spegelbild...en bild jag måste lära mig leva med...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så fin Louise så du anar inte. Världens bästa och snyggaste dotter. Älskar dig

2009-02-11 @ 12:26:39
Postat av: Liv

Hej gumman! Va söt du o lillan är ;) vad menar du med din "nya" spegelbild? hehe trög..puss puss

2009-02-11 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0