hej på er

idag har de jobbats och fixats.
skönt att komma tillbaka till jobbet igen.
man känner sig saknad, kul.
lite irritation på jobbet för första gången typ mellan mig och en annan.
men man löser bara saker och ting om man tar upp det dirket och inte ältar, sagt och gjort.
känns skönt att ha förändrats:)

imorgon är de jobb sen åker vi till min familj.
åå va jag längtar.
på lördag ska ja på bröllop med mina bröder.
åå va jag längtar.
hihi har massa kul att se fram imot i helgen.

nu blire tv. tittande. får se om jag lägger upp bilderna jag lova senare.

puss och hej så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med? har ställt dennna fråga 10 ggr men inget svar

2010-02-19 @ 01:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0