4 månader


haha mina ludna smala armar, glöm dom snälla:)
åå herregud, dom säger att jag gått ner i vikt. och det har jag på sätt och vis men inte på vågen. nu väger jag 60kg.

lilleman sparkar redan massor och jag är bara i 4.de månaden, hur kommer detta sluta?!
esmeralda sparka så hårt så jag fick riktigt ont.
försiktig mot mamma, na naj mama:)

mm mammas smycken e roligt. hoppas hon inte ser mig:)
mamma ser dig jämt hjärtat och älskar dig även fast du har sönder allt och kladdar på nya soffornaa<3

nej så illa är det inte men nästan.
nu hitta hon kanin napphållaren hon fick av hanna när hon va liten, åå hon sa wwooooaoo och krama och pussa den sen la hon den vid sin docka i hennes vagn<3


Kommentarer
Postat av: hanna

åhh lilla älsklingen, tur att dockan kan få användning för den nu när hon är stor tjej;) PUSS!

2010-01-10 @ 12:27:30
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

OJOJ vilken mage redan! Så vackert!

2010-01-10 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0