it takes two to tango






Just ja, glömde säga hur det gick hos farbror doktor...det var som jag trodde, jag har en JÄTTE bebbe här inne. Alltså inte mycket fostervatten som jag hade med esmeralda. Och jag ska få gå på ett tillväxt ul för att kolla hur pass mycket bebisen väger. Doktorn var på skämt humör likaså jag (antagligen av nervösitet) så han sa: Ja, lilla du kan ju inte klämma ut en 5 kg bebis så här får vi ha koll.
Så nu är de bara att vänta tills tiden kommer på posten. Jag fick se (lillen tänkte jag skriva nu) men ändrar till storis:) genom vaginal ul och det första jag ser är ett huvud, ett stort sådat. Hahaha undrar genast vilken familj han tillhör, inte svårt att gissa:P
Ja ja så jag säger som doktorn sa, jag har inte en bebbe som simmar runt här i magen utan snarare en bäbis som sväljer allt vatten för att få plats:) haha stackars, mig eller bebben?! det är frågan!

Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Oj, så stor bebis.. ;) Vad gör dom om han väger över 5kg??? blir de kejsarsnitt då ? kram

2010-03-18 @ 20:26:52
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0