nöjd e mitt förnamn

Jag är så nöjd så jag spricker i hela kroppen.
Vårt sovrum e klart, det fattas bara lister och indredning så klart.
Jag/Vi kommer sova så gott inatt.

Jag tog även tag i vår toalett som såg ut som ett helvete och det blev en toppen lösning en så länge, fotar sen om jag kommer ihåg.

Camila börja måla köksluckorna nu oxå och hallen e spacklad och lika så köket. Fan vad jag älskar det vi håller på att skapa tillsammans.


VÅRT HEM
VÅRAT NYA FINA HEM.
TACK!


visar lite bilder på hur jag tänker inreda..
denna bild visar volym av tycker, vilket jag kommer använda mig mycket utav.

och denna för så för det enkla jag försöker skapa eller avskalade.

och denna får stå för det romantiska med levande blommor och kanske kanske något liknande överkast om jag slår mig hårt i huvudet;)

Kommentarer
Postat av: moryn

det kommer nog bli hur bra som helst!

2010-11-24 @ 10:40:10
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0