min stora kärlek

Vill dela med mig till er som bryr sig om min kära lycka:

Förstår ni vilken stor känsla man kan ha i ett så litet hjärta? Jag har spenderat sista åren med samma person, nästan varje dag, varje natt och är fortfarande helt pirrig. Vi har så kul tillsammans, det är lycka! Älskar att vakna varje morgon brevid honom och pussa honom. Vi kan inte vara arga på varandra mer än ett par timmar på sin höjd, "vi" smsar som barn fortfarande. Det är helt sjukt hur två personer kan komplettera varandra så bra och växa ihop till ett. Jag vet att gräset inte är grönare på andra sidan, jag vet vilken famn jag somnar bäst i, jag vet vem jag vill bli gammal med, jag vet vem som stöttar mig oavsett, jag vet vem jag kan säga allt till, jag vet vem jag gått igenom så mycket mer än andra med och ändå bara blivit starkare av.  Jag är såååå kär.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Åh så fint skrivet älskling. Jag är så glad för er skull. Du är min bästaste!!!! <3

2010-09-07 @ 17:29:51
URL: http://hannaedvall.blogg.se/
Postat av: Moryn

vad bra att du känner så nu! det är du värd.

2010-09-07 @ 18:42:18
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: nicole

va underbart det låter..alla förtjänar sån kärlek speciellt en sån fin och bra person som du är!

2010-09-07 @ 21:20:04
Postat av: Sanna

Skönt, efter regn kommer solsken:)

2010-09-08 @ 11:00:34
Postat av: LA FRANCE

Att du skulle lyckas Louise DET VAR BESTÄMD FRÅN INNAN.

Hela ditt liv kommer att vara på det bästa sättet. Du har resurser som människa och du baddar alltid i glädje och positiva tankar. Du vägrar att ta emot det som är inte bra och så ska man göra. Du ger och du får. Jag tackar Gud för at du är mamma till mina barnbarn och kvinna till min älskade son.

2010-09-10 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0