1 advent

första advent va de redan...ja kan inte förstå, lillen fyller snart ett halvår, ja börjar få rynkor under ögonen och vad händer härnäst:) nej skojja;)...inte!
men men idag trodde ja de skule bli en ensam dag, med bara mig och lillen...pappa jobbar och alla andra är ute och äter me nära o kära...men dagen har faktiskt gått väldigt fort..ja har nämligen pysslat massa med inredningen här hemma:D vi åkte till södertälje o handlade lite julpyssel hem innan francisco börja jobba. han fick välja en ljusstake eller va de heter till köket..en hederlig vanlig men vit julstake, fint blev de dock...vi köpte rosa julblommor och låtsas snö till fönstrera i köket och julstjärnor till lillen och våran sovrum ja o lite julpyssel...har nästan satt upp allt här hemma blev riktigt mysigt i köket förutom att ja måste köpa mer snö för de räckte bara till 2 fönster:( sen har ja målat om glasdörrarna in till vardagsrummet..åå de blev så snyggt, innan va dom yp grå me träkanter nu e dom gissa?? vita:D ni ska få se de blev super;) har oxå lagat mat, diskat, städat och varit o köpt godis hmm ja ja har kollat på gordon ramsay på tv..shit o vara där skulle skita på mig bara han titta på mig med den dära blicken när han e pisst off..jaja ee nu kommer snart min baby heeeeeeeem saknar han...han har jobbat typ 2 veckor isträck utan en enda ledig dag...de e tufft! men ja vill ju inte ha en roll on i julklapp så, ja uppskattar verkligen att han jobbar för oss...ÄLSKAR DIG SNÖTTEPELLE<3
nej nu ska ja fortsätta  göra klart lite saker innan francisco kommer hem, för då blire myspys:)
älskar dig mamma saknar mina brorsorrrrrrrrrrrr..kom hit nu!!!

puss kram


vi påväg till södertälje

lite flörtar me mamma;)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0