fredag

hotellfrukost ala fralle idag igen..mums va gott! Allt fanns på frukost bordet, allt:) tack baby
idag har det inte hänt mycket känner mig fortfarande lite hänging, men har fått en morgon för mig själv, fralle tog lillen och gick upp så ja kunde sova lite till sen hade han henne så ja kunde ta ett varmt bad, guuud så behövligt:) sen tvätta ja, vilket behövdes! vi har oxå kollat på 2 prision break avsnitt, jag och fralle är helt besatta! vi kom nyss hem från elgiganten där vi köpt ett nytt xbox360 plus 2 spel ett 007 och ett fifa08, kul va hampus:)? nu blire tv-tittande för mig i sovrummet härdanefter.
ikväll ska vi åka till nynäshamn och hälsa på fralles kusin camilo, det ska bli kul, pato och angelo följer nog oxå me.
puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0