hejsan svejsan

iförrigår färgade ju moryn mitt hår ljusar...ja blev jätte nöjd*tack gumman* men vi ska göra de ännu ljusare...nu har ja bestämt mig, ja ska bli blondy ett tag;) efter de så åkte ja hem till lillens farmor och måla om en byrå eller vad de heter till vit..skit snyggt kommer de bli när de e klart:) älskar att måla, avkopplande på nått sätt, förutom att ja hade värsta träningsverken sen ja o fralle träna men de gick;)
igår fick ja ju massage åå de va så skönt de behövdes verkligen, pati tog hand om min onda fot som ja helt plötsligt måste ha stukat...den göör så ont och är jätte svullen..*konstigt*
lillen fick gå i gåstol igår hos farmor oxå de va jätte kul...ibörjan förstod hon inte hur hon skulle göra men sen va de ju bara att sträcka på benen så kom hon nån stans:D
jag julpyntade oxå igår lite..julgranen blev super fin:) visar bild senare. idag blire att ta de lungt kanske ska storhandla senare med baby och lillen så klart.
kram på alla er därute:D




lillan igår:)

jordgubbe mössan:)

nu skulle vi ut i kylan:)

lillen i gamla gåstolen från farmor

jag avslappnad efter massagen

lillen och ja ida:)



hej på en stund:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fin lilla Esmeralda är:)

2008-11-29 @ 17:24:54
Postat av: noelia torres

ooooooooooooooooooooooooooooo vad jag älskar idg min finaste tjejen galen

i dig

2008-11-30 @ 11:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0