Städdag

hallu där idag jag jag istort sett bara städat, skura golv, damsugit, badat lillen, dammat, diskat och lagat mat, handlat mat, sorterat kläder jag ska sälja på loppis, ja en massa saker har ja hunnit med:)
Har haft besök oxå av noelia och francia en snabbis:) nu ska jag äta grillad kyckling med massa grönsaker:P mums*




glada tjejen med farmor

busiga bobbi och farmor

världens bästa faster

närbild på farmor och lillen

jag städar och därbakom ser ni hur ja har sorterat alla kläder..

vi gick ut en sväng och handla och köpte doftljus, då somna lillen

mysiga sjalar är min favorit att ha på sig nu när de är kallt.



Tänker på dig mamma, hoppas du har det bra i regniga frankrike. Önskar jag va med dig..
ses snart hoppas ja:P
puss kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman

2008-11-08 @ 09:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0