tisdag..

...hallu där!
idag vakna vi av att morgonpigga moryn ringde oss och fråga hur lillen mådde idag, om hon mådde bättre än igår?! Ja hon mår nog lite bättre inte lika förskyld men hoppas hon blir helt frisk snart allafall.
idag ska nog lilla familjen åka på en tripp till stan när pappsen kommit hem från jobbet och köpa den dära stolen till lillen som ja blivit besatt av:)
hämtade ut ett paket igår kom ja på från h&m, måste gå o prova dom snart och se om dom blev bra, ja kan visa bilder senare vad som låg i paketet:)
vad ska man äta idag då? kycklinggryta kanske?
nu har ja oxå beställt ett nytt h&m personalkort eftersom en agressiv personal på h&m i södertälje hade sönder den sist ja handla..hmm ta ut din ilska på annat, mitt kort är hederligt:)..skämt o sido:P'

just ja, ta allt jag skriver med en nypa salt för ja skriver bara de ja tänker..och det kan ju bli lite tokigt ibland!! så nu har ja sagt det för fralle nämner nämligen varje dag att ja stavar som en kossa, men de tycker ja är lite charmigt i de hela i min blogg,...haha och ibland vill ja rätta det ja skrivit men hinner inte för telefonen ringer eller lillen vaknar osv...

jaja, ja hade tänkt börja tipsa lite en gång i veckan om saker ja inte kan leva utan...spännande va! den första grejen kommer kanske senare idag eller imorgon!
nu kommer lite bilder på lillen och mig idag:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0