topshop


vilken kanon kväll jag har haft:) jag och francia var på vipkväll med sofie´s mode. klädseln va svart och rosa, coolt:)
dom bjöd på dricka och godis, mums! drack en cider och blev helt rödflammig på hela bröstet, haha de märks att ja inte är van. shoppingen gick inge vidare med så mycket folk men ett par porriga trosor i leopard och ett par nätstrumpyxor fick iallafall följa med mig hem:) vi fick varsin goodiebag och fyllt me roligheter eller ja iallafall va de kul att få en maskara som inte kommit ut på marknaden än:) här kommer lite bilder:)


lillen idag på dagen

vi imorse:)

så här såg ja ut innan ja gick, fint?

närbild

så här glad va lillen när ja kom hem....snacka om att ja hade ångest av att vara borta från henne, men de gick ju sjuk bra:) och de behövdes för mig att komma ut lite:)

puss o hej

p.s nägra vimmelkort kommer senare på bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

beautiful" du är ännu vackrare efter att du fött prinsessan! otroligt! miss u!

2008-11-21 @ 07:19:10
Postat av: Evelina

oh, glömde. det va eve som skrev!

ps. hur gjiorde du så du har foton längst upp där d står lolloa dagbok? vill ozzo!

2008-11-21 @ 07:20:08
URL: http://nixinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0