12 november

Dagens humör: Trött men utvilad
Dagens känsla: saknad....(av mina bröder)
Dagens frisyr: uppsatt i en knut
Dagens klädsel: Body, långkofta, strumpbyxor och såå klart ett par stora örhängen;)
Dagens smink: canebo puder, mascara, rouge och såklart mina lösisar;)
Dagens parfym: en tester gucci rush, mycke goo
Dagens materiella vill ha: ett nytt kylskåp faktiskt 

Dagens saknad: Mina brorsor

Dagens låt(ar): speldosan från esmeraldas ko-gossedjur..som är från hanna;)
Dagens tv-program: våra bästa år

Dagens planer: hmm va väl inget speciellt förutom att vi gick till babyträffen som söööög
Dagens godaste: det måste så klart vara min goda korvgryta jag gjorde idag, finne maten som moryn säger:)
Dagens önskan: att få massage inom en snar framtid:) 

Dagens "tumme upp": för min älsklings supergoda mackor:)
Dagens "tumme ner": för att ja känner mig sjuk:(
Dagens bästa: hmm det måste varit när ja provkörde volvon vi lånat:P...hihi busungar vi e:)
Dagens citat: liten o go flodko - rasmus lundin



















Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du lösögonfransar varje dag?

Jätte fint är det iaf :)

Vilka är det du använder? nått märke du kan rekomendera?

2008-11-13 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0