bilder från västerås:)


francisco, bror och adel äter tesito

Den här var så rolig:)

gulli..

utaför åke´s körskola:D

jag provar min studentklänning jag sytt till mig, den satt fortfarande perfekt, men vad fan gjorde jag på studenten igentligen, därbak på klänningen är den as skitig...haha måste ha varit en av dom roligaste dagarna i mitt liv:)

lillan och morbror rasmus

morbror lillan fralle

finaste<3

super god mat fick vi av åke som hade grillat:)

hampus francisco o rasmus

esmeralda sitter i hamocken med pappa

de va kul:)

<3

jaaaa de räcker nu...haha

pappabus får ligga på åkes spikmatta..hampus klara inte en ända sekund, de kan ju ha nått med att han måste ligga på sitt sklett haha...men fralle somna nästan.


mamma o hampus i åkes soffa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0