God morgon!

Hur mår ni därute?
Vi mår toppen här hemma! Solen skiner och vi ska ut och gå tänkte jag.
Vad ska ni ha för er idag?
kramar från oss




Esmeralda skratta hela dagen igår, undra vem som har smittat av sig??:P

gudmor camiii sååå klart, så klart..haha

haha jag målar och grejar hemma hos francia, och jag tycker de blir så fint.
Cami ba: Det blir så vitt! Ja, då svarar jag att då har du inte varit hemma hos min mamma:) haha

alltid när jag målar brukar jag gå igenom hela mitt liv typ i snabbspolning men inte igår för då hade jag cami i rummet brevid som *diskuterade* i telefon med en vän typ i 1 timme, väldigt underhållande;)

cami tog kort på ramen farmor fick av oss i julklapp, den sitter i hallen:)

jag målar de sista..liten glimt på taton igen;)

här är ett av projekten jag gjort om hemma hos baeza.
"fattas dock fina ting innuti, men de kommer"

ett till skåp som jag renoverat, mycket fint blev de:)

och så har jag målat om ramar och hyllor och satt upp, hur söta är inte dom här lycktorna då?

min flicka hade på sig en tunika från lindex "stora barnavdelning" så fin, så fin!

min dotter<3mamma

bilderna är från igår så ni vet.
ha en trevligt dag.
herrå

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh va fint det blir när du målar. Väldigt bra färgval tycker jag..hihi. Du känner ju mig, vitt, JAAA. Saknar er så himla mycket och längtar att gosa med Esmeralda. Puss och kram

2009-04-03 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0