så va den här!

japp, imorse när jag låg och gosade med lillan kände jag att jag kissa på mig, eller jag trodde det till en början...sprang på toa satte lillan på golvet och gav henne sin tandborste hoppa in i duschen och japp nu är den här efter typ 1½år utan hmm om inte mer. känns helt olämpligt på ett sätt men ändå lämligt, jaja ni fattar. Så nu välkomnar jag lingonkärringen hit till bloggen;)
idag ska ja träffa upp farmorbus i skärholmen för att göra några ärenden sen kommer  bonden hit till fjollträsket för att hämta vagnen;) herrå säger jag till den med bara en liten klump i halsen, för jag är ju så nöjd med den nya, och tur är väl de:D

puss på rumpan¨!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha vad rolig du ær! Det var væl skønt att du inte kissade på dig iaf ;) Puss

2009-04-20 @ 11:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0