trevligt sällskap igår och idag!

Ja, det är vad jag har haft. Igår tog jag och Josefine en lååång promenad runt salem och tumba. Efter de gick vi hem till henne och gjorde mat och fika. Super skönt.
Idag har vi oxå promenerat men till rönninge. Därifrån åkte vi till huddinge för att gå hem till Josefine´s mamma. Vi hann gå in till hm där jag jobba innan jag gick på mammaledighet och dom va så himla gulliga, kändes så bra när jag gick därifrån. Tack!
När vi kom hem till Josefine´s supergulliga mamma fick vi god skagenröra med mackor och till efterrätt fick vi nått så himla sött men gott, hoppas på att få ett recept snart;) Efter det satte sig Josefin och hennes mamma som jag inte kommer ihåg namnet på*förlåt* och börja göra smycken, och så fina dom har gjort. Dom tillsammans gjorde ett par örhängen till mig som jag blev så himla nöjd med, ska visa er sen! Tack för en super mysig och trevligt dag. Hoppas vi ses snart igen;)
Nu är vi hemma och tittar på fotboll, grannen är här och Francisco´s kusin.
Hej så länge!


min dotter i vagnen igår

och jag;)

isabelle och esmeralda..

vill hålla handen ju..

sötisar..

finner varann:)

viiiee va kul:) the pink baby

and the black baby;)

idag lekte tjejerna jätte fin med varann..

gullungar..

hmm den dära vill ja ha:)

vi kan dela:D

vad ser du lilltjejen?

vovven, esmeralda ville pussa vovven hela tiden.

himmelriket dukades fram:)

och här har vi himmelriket nr.2 den supergoda kakan...mums vill ha nu mera!

så vi ses!
kärlek

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja verkligen fina örhängen. Va mysigt ni verkar ha det och va gott allt ser ut som ni äter. Puss puss

2009-04-16 @ 07:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0